Klyp logo

het cloud archief

overzicht

blog, 07.05.2020 door Conny Tromp

Dit is Carly, officemanager

Carly krijgt veel vrijheid van haar baas om haar werk in te delen en neemt alle administratieve en organisatorische taken op zich. Een leuke baan waar zij echt haar draai al heeft gevonden.

Foto bij Dit is Carly, officemanager

Carly is pas gestart als officemanager bij een groeiend schoonmaakbedrijf. Haar baas, de eigenaar van het bedrijf, deed voorheen alles zelf, maar merkte dat hij een organisatietalent nodig had om zijn zaken netjes op orde te houden.

Carly loopt echter wel tegen een paar zaken aan die het werken voor haar minder makkelijk maken. Voor het opslaan van de bedrijfsdocumenten wordt gebruik gemaakt van een online opslagdienst, maar deze biedt weinig structuur en terugvinden van de juiste documenten blijkt niet altijd even makkelijk. Ze heeft er voor gezorgd dat alle documenten netjes opgeslagen zijn, maar samenwerken met collega’s is soms lastig. Ze houden zich minder goed aan de structuur en slaan de documenten niet altijd op op de juiste plek.

Carly werkt regelmatig vanuit huis, maar veel papieren documenten zitten nog in ordners op kantoor of liggen los in stapeltjes op het bureau van haar baas.

Carly zoekt een oplossing die haar in staat stelt beter toegang te hebben tot de gegevens die zij nodig heeft om haar werk goed uit te voeren. Ook wil zij van de papieren documenten af, zodat ze niet met de ordners van het werk thuis zit.

Met Klyp heeft Carly de mogelijkheid gekregen de bedrijfsdocumenten netjes en geordend op te slaan, zodat zij en haar collega’s deze altijd en overal gemakkelijk kunnen terugvinden. Op haar bureau zijn er geen ordners meer te vinden, er is rust en ruimte ontstaan, en met een mooie plant is er een plezieriger werkklimaat ontstaan.

deel dit bericht