Ik beantwoord al je vragen hier
het cloud archief
Ik beantwoord al je vragen hier
Ga naar onze aanmeldpagina en selecteer een pakket dat het beste bij jouw situatie past. Vul het aanmeldformulier in en één van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met je op om een passend abonnement voor je af te sluiten Ga naar het aanmeldformulier.
Geen zorgen. Wij nemen telefonisch contact met je op om te bespreken wat jouw bedrijf nodig heeft om het beste met Klyp te kunnen werken. Uiteraard kunt je zelf ook een keuze maken op basis van onze pakketten in de aanmeldpagina.
Ja, het abonnement op Klyp opzeggen is eenvoudig. Voor het abonnement op Klyp geldt 1 maand opzegtermijn. Na de maand waarin is opgezegd zal nog één abonnementstermijn in rekening worden gebracht, waarna het abonnement automatisch stopt en het account zal worden gesloten.
Ja, we kunnen je hele archief digitaliseren of alleen een gedeelte (bijv. alleen het archief van het afgelopen jaar). Neem contact op met Klyp en we maken graag een afspraak om de opties te bespreken.
Ja, je kunt gemakkelijk medewerkerlogins aanmaken in je eigen account. Voor elke extra login betaal je €15,00 pm. Zo hoef je niet direct te upgraden naar een duurder abonnement.
Aan het einde van iedere maand krijg je samen met je factuur een berekening van hoeveel documenten je hebt geüpload en hoeveel medewerkerlogins je op actief hebt staan. Hierdoor blijf je op de hoogte of je binnenkort moet gaan upgraden. Ons team zorgt er ook voor dat je een reminder krijgt via de mail.
Wanneer je over de limiet gaat van je abonnement wordt er een additionele prijs berekend van €1,00 per set van 100 extra documenten en in rekening gebracht op je maandfactuur. Voor elke extra medewerkerlogin die je aanmaakt wordt de prijs van €15,00 in rekening gebracht. We upgraden je abonnement dus nooit zonder overleg. En we houden je op de hoogte van wanneer het tijd is om te gaan upgraden.
Ja, we vinden het belangrijk dat niemand hoeft te wachten op een abonnementupgrade. Jij en je medewerkers kunnen te allen tijde documenten blijven importeren en je kan zoveel medewerkers toevoegen als je nodig lijkt.
Wanneer je over het limiet gaat van je abonnement wordt er een prijs berekend van €1,00 per extra set van 100 documenten en in rekening gebracht op je maandfactuur. Voor elke extra medewerkerlogin die je aanmaakt wordt de prijs van €15,00 in rekening gebracht. Zo kan iedereen lekker blijven doorwerken. Uiteraard is het voordeliger om tijdig te upgraden. Wij houden je op de hoogte wanneer een upgrade nodig lijkt.
Downgraden kan in de volgende situaties:
• Je hebt een abonnement afgesloten, maar gebruikt niet de volledige ruimte die het abonnement biedt.
• Je gebruikt niet de volledige ruimte qua documenten en je wilt medewerkerlogins sluiten.
• Je hebt je archief opgeruimd en een groot deel van je documenten verwijderd en vernietigd.
De laatste optie kan je veel werk opleveren. Wij kunnen je hierbij helpen tegen een aanvullende betaling. Neem contact met ons op om de opties te bespreken.